Thailunch med Gittens

Innan allt ståhej med Gruppen igår så gjorde Gittens och jag en runda på stan. Mycket shopping för henne, ingen shopping för mig :/ Vi åt sedan en riktigt god lunch på Royal Thai, världens smarrigaste Thairestaurang i Borås! Vi satt där en lång stund och planerade sommaren lite. Vi båda vill ju göra ett kärt besök på Pride 2010, och vi sitter redan och funderar på vad vi ska ¨ha på oss. Gittens har planer på att vara the sexiest police woman ever, och jag själv får väl lika gärna vara fånge :P

Tänkte, svarta och vita ränder på framsidan av överkroppen, och där bak ska det stå "I´ve been bad" hahaha denna syn jag få upp, ja det gäller att vi ligger i med träningen :P



Thailunch med världens bästa Gittens!!!

Kommentarer
Postat av: BS!

Royal Thai, Heter numera Golden Elephant - Mer känt som "Mördarthai" eftersom ett mord begick där för nåt år sedan.

2009-12-12 @ 00:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0