Thailand count-down: 9

Äntligen så är vi nere på ensiffrgiga dagar. Äntligen 9 dagar kvar!
Jag förstår inte vad det är för något som du har åkt på, men otur är ju bara förnamnet. Har det inte varit nog med detta på din resa?! Jag ska verkligen göra allt jag kan för att detta ska lösa sig, jag vet ju hur jag känner mig just nu, och jag kan inte ens föreställa mig hur det är för dig. Men jag ska fixa detta, jag ska göra allt jag kan!
I dessa lägen så är det så jobbigt att vara ensam, det är NU jag behöver hålla om dig, kunna trösta dig och så att vi kan lugna varandra. Fan!
Puss killen! Jag ska göra allt jag kan!

Kommentarer
Postat av: Robert

Mycket med otur ja! Men har funnits tider med mycket tur med, den dagen jag träffade dig på Tellus:). Tänk turen jag haft att träffa dig, du som är världens bästa kille för mig:). Nu kommer du snart till mig!!!Puss min fina....

2009-12-23 @ 13:33:13
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0