Thailand count-down: 7

Idag är det bara sju dagar kvar! En vecka till, sen är jag med dig. Det ska bli helt underbart att avsluta denna perioden. Det har varit en lång prövning, men starka känslor står över allt. Och det är vad vi har, helt otroligt starka känslor. Det känns som en evighet sedan som jag kramade om dig på flygplatsen, sa hej då och såg dig gå in mot passkontrollen. Du har väckt en sida hos mig som ingen annan har sett tidigare, alla ser mig som en helt ny person, en person med mycket mer kärlek och lycka över livet. Jag hittar inga ord!
Puss min älskade, min lycka! Om en vecka idag så är jag äntligen på väg till dig!

Kommentarer
Postat av: Michaela

har inte haft tid. julfirande tar sånt ifrån en. lovar att fixa så fort jag kan :)

2009-12-25 @ 17:03:52
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0