Thailand count-down: 6

6 dagar kvar nu. Mindre än en vecka! Det blev en känslomässig kväll i går, right on the dancefloor. Men tack vare dina två helt otroligt, underbara vänner, Syskonen Persson, så blev det ändå en lyckad kväll.
Tack för allt igår!
Jag saknade dig dock nått så ofantligt mycket igår, så det fick även bli en tidig hemgång. Vaknar upp idag, helt yr och märker att sängen är tom. Tom efter dig har den varit ett tag nu, men i natt skulle den ju fyllas upp av Annie.
Men vart har hon tagit vägen? 10 missade samtal på min telefon, och jag får inte tag på henne nu heller. Hon kommer väl krypandes snart, med andra knät skadat, bara för att jag tvingade henne att ha på sig sina högklackade igår.
Nu sitter jag och hoppas på att din Skype-Ikon ska bli grön, det hade varit så skönt att få prata med dig :) Hoppas att din resa till Pattaya idag går bra. Saknar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0