Thailand count-down: 5

Det känns helt sjukt ändå, 5 dagar kvar. Det handlar inte länge om någon månad, inte ens en vecka. Det är 5 dagar! Snart så har dagen kommit som vi väntat på :)
Gårkvällen blev en jättemysig kväll ändå måste jag säga. Först så pratade jag och Robert över skype en bra stund, ca två timmar. Han kunde inte sova och klockan var väl runt två på natten hos honom. Efter det så satte jag mig för att titta lite på TV och kokade upp lite mackaroner som var dagens enda matintag. Efter ca en timma eller så så hör jag telefonen plinga till. Det var min fina som undrade om jag kunde ringa en stund till. Har nog aldrig flygit så fort från TV:n till datorn tidigare. Efter ytterligare två timmars pratande så bestämde vi oss för att lägga på. Det kändes ganska naturligt att jag skulle somna, trots att klockan bara var runt halv elva. Somna gick väl efter ett tag och sovit har jag gjort en bra stund. Har drömt många drömmar om hur det kommer bli i Thailand, men en otroligt stark dröm om när vi kommer hem :)
Nu ska jag upp, göra i ordning mig och dra mig ut till Fritsla. Där ska jag umgås med mormor, spela lite kanasta och äta god mat. Därefter ska jag till Annie för att antagligen tjöta lite, kanske tar en promenad, men också hämta mina saker och lämna hennes haha
Ha en jättebra dag
och jag hoppas att din resa har gått bra, och vi hörs senare :)
Kramar till alla
puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0