Thailand count-down: 4

Nu är det 4 dagar kvar till jag sätter mig på planet och börjar min resa till Dig. En riktigt dålig nattsömn inatt, med massa drömmar. Vaknade upp hela tiden och förstod att jag var ensam. Det är så nära nu och i mina tankar så har jag redan kommit fram, men min kropp är kvar här. Jag ser bara en sak och det är du. Att ha konstant huvudvärk över att jag tänker så mycket ska bli skönt att släppa när jag äntligen kommer fram. Att hålla om dig, att somna och vakna med dig kommer göra mig så lättad. idag kommer det vara en tung dag, det känner jag redan nu, men du gör det lättare! jag vill bara blunda till den dagen kommer då jag öppnar mina ögon och ser dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0