Thailand count-down: 31

Det är 31 dagar kvar tills att jag bär mig av till Thailand. Robert åkte ju igår och det känns redan tomt och tungt. Dock så kommer tiden som vi är isär gå fort och jag har ju verkligen något att se fram emot i slutet av månaden :) "Slutet av månaden" låter faktiskt inte lika långt borta som "fem veckor kvar", så det är väl så jag ska börja uttrycka mig, i slutet av månaden så ses vi igen :)

Josse var en ängel, en bästis i gårkväll och sov över. Fick ett bryt igår på jobbet när jag kom dit, då bara allt föll på plats och behövde ut i regnet och gråta av mig. Hon var den jag ringde och jag satte mig ner och pratade med henne en lång stund.

När jag sedan kom hem, efter att ha fått sluta tidigare, så hade hon tänt ljus i hela lägenheten, skurit upp frukter för 60 pers, köpt chips, dipp och cola. Vinet hämtade jag hos mamma och så satt vi där och pratade om allt, som vanligt bara. Så otroligt skönt att ha en sådan klippa ändå när jag känner mig lite nere.

Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0