Thailand count-down: 30

Idag är det bara 30 dagar kvar. Men vem försöker man lura genom att försöka låta glad över det? 30 dagar är en lång tid och idag för första gången så har jag fått en försmak över hur dessa 30 dagar kommer att gå till.

Vi pratade med varandra idag över Skype, och jag vill verkligen hjärtligt tacka grundarna till detta underbara program. Fick se honom och höra honom på samma gång, vilket kändes att vi var mycket närmare än någonsin dessa dagar. Vi pratade om vad de hade gjort under dagen (klockan 8 här = klockan 14 där), vi pratade om vad jag ska göra. Vi skrattade mycket och grät ännu mer. Jag saknar dig så otroligt mycket!

De har ju blivit av med bagaget, som är strandsatt i Helsingfors, så det enda han har just nu är et par blommiga shorts och ett RedBull-linne. Jättesöt i alla kläder, även dessa! De funderar på att hyra fyrhjuling här någon dag framöver, och snart åka från Kho Samet till Kho Chang. Det var så skönt att få se dig, och jag mår bra, trots tårarna!

Nu lite smikrande bilder över hur det kan se ut med en chatt på Skype :D



Inte exakt, men nästa som att ha dig här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0