Thailand count-down: 29

Det stora antalet 30-tal är borta, och nu är det "bara" 29 dagar kvar.

Blev inte en så full så mysig morgon idag, men det kan jag helt och hållet förstå. Robert satt på stranden med en Pina Colada, och det tillfället släpper man inte i första hand ;) Saknar dig!

Sov över hos Mamma i natt, dels för att jag inte är helt redo för att sova i lägenheten själv än, men också för att kunna ta en riktigt go morgonpromenad med Lea i det underbara, kalla vintervädret. Inatt ska jag dock ge det ett försök, och somna själv i sängen. Får väl se hur det går.

Gårdagen var verkligen inte på topp. Den började ju jättebra med underbart samtal från Thailand och en bra promenad med mamma. Men när jag kom till jobbet så började det, den ena skitsaken hände efter den andra, och till sist kom smällen. Får se hur det löser sig idag, men jag kan säga att allt kommer verkligen på en och samma gång, när man minst behöver det :/ Men som sagt, jag har klantat mig och mitt öde ligger i deras händer :/

Nu ska jag ta mig i kragen och försöka röjja upp lägenheten. Orkar inte se den här röran mer utan den ska bort :)

Have a wonderful day
Kramar till alla
Puss till DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0