Thailand count-down: 24

Nu är det 24 dagar kvar, som i början av månaden fram till julafton så börjar jag verkligen räkna ner till min egen julafton :) Det är bara 3 veckor och 3 dagar kvar!!! wiii!!! :)

Läste ditt underbara inlägg det första jag gjorde i morse! Helt underbar, det är vad du är, och många tycker kanske nu att det börjar bli tjatigt om hur mycket jag tycker om dig och hur mycket jag saknar dig, men det skiter jag i! Express your feelings, thats what I´m doing!!!! och det känns såååååå mycket bättre :)

Ni måste bara läsa vad han har skrivit! Roberts blogg :)

Puss min kille som jag håller om, även om det blir för varmt!!!

Saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0