Thailand count-down: 21

21 dagar = 3 veckor kvar, 3 VECKOR KVAR!!! Nu känner jag ändå att den värsta tiden är över, nu ska jag själv börja planera för min ankomst. Det är till att fixa...eh....ja, något måste jag väl börja trixa med så att man förbereder lite :P
Och nu är det även lika lång tid kvar, som vad jag själv kommer spendera där nere. Jag funderar på vad vi ska hitta på där nere, men det absolut första jag vill göra, är att ligga i sängen och bli omhållen av dig. Slå på en film och äta någon god mat och bara krama om dig. Det är vad jag önskar mig just nu!
Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Solkräm kanske? hihi

2009-12-12 @ 09:30:40
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0