Thailand count-down: 20

OMG, nu är det ändå "bara" 20 dagar kvar. 20 dagar liksom. Det är snart exakt lika lång tid kvar som det har gått. Underbart!

Jag vet inte vad jag ska säga. Varje sekund som går så är det en sekund närmare dig, men det är också en sekund längre som vi har varit i från varandra. In every heart beat! In every single one, i think of you!

Nu har vi snart en tre veckor tillsammans, men precis som du sa igår, så är det sedan när vi kommer hem som jag verkligen längtar till. Och som du skrev, så har vi många jular att ta igen denna julen på, många resor att se fram emot! Jag spricker snart, en människa är nog inte byggd för sådan lycka.

Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0