Thailand count-down: 18

Nu är det 18 dagar kvar tills att jag får se dig, min kärlek! Det är också 18 dagar kvar till att jag åker på min 3 veckors semester i underbara Thailand. Jag kom på det igår, att jag egentligen inte tänkt så mycket på själva resan vi kommer göra, utan mer på att jag äntligen ska få träffa dig! Bara en sådan sak säger ju bara hur mycket jag tycker om dig, och att allt detta känns så rätt!
Annelie åkte hem igår, och jag förstår att det kan kännas ensamt. Jag tycker att du ska åka till en plats där du hittar ro, där du kan varva ner, och njuta av den tiden som du nu har själv. Läsa en bok, spela golf, umgås och bara vara. Hitta din vardag, så kommer jag till dig sen :)
Saknar dig så otroligt mycket just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0