Thailand count-down: 17

Då var det 17 dagar kvar!
Efter en riktigt dålig nattsömn så kan jag inte med glädje säga att jag vaknade i morse. Det var underbart att det första jag ser är att jag har missat min (antagligen) enda chans idag att kunna prata med Robert på Skype med 8 min! Åtta minuter innan jag vaknade så hade han precis lagt in ett inlägg på sin blogg och precis lagt ut det på Facebook, och jag missar det!
Gårdagen var förvånadsvärt okoncentrerad. Det enda jag tänkte på va dig, och jobbet hade andra tankar i banorna. Det ringde på som aldrig förr, men ditt underbara inlägg (åh^^) hjälpte mig på ett bättre humör. Det har dock skett en sak som jag bara känner måste lösas på snabbast sätt. Roberts svenska telefon är typ avstängd pga av för lite pengar kvar. Och Thainumret som jag så fint kallar det, kan jag knappt nå.
Förstå min frustration, när man behöver dig, så kan jag ändå inte nå dig. Men jag hoppas att du får ha en underbar dag idag, och jag hoppas, hoppas, hoppas att vi hinner med ett kort samtal på Skype, men bara så att jag hinner se dig.
Pusss, saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0