Thailand count-down: 16

Idag har det gått 16 dagar, och det är halva tiden som har gått, alltså bara hälften kvar. Jag litar på dig och hoppas verkligen att denna sista tiden går fortare, men det tror jag faktiskt att den kommer göra :)
Har varit på gymmet redan med Gittens. Väldigt skönt eftersom att jag missade gårdagens pass så det kändes bra att jobba lite på de små armarna som jag har. Sedan gick jag förbi och stannade hos mamma som idag fyller år! Alla gratulationer till världens bästa mamma!!!
Nu ska jag snart dra mig ner till stan för att se på idolerna med Annie. Förhoppningsvis kommer även Mariette, och då ska jag göra något som jag aldrig gjort tidigare, fråga efter autograf :)
Ha en underbar dag allesammans
Längtar efter dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0