Thailand count-down: 15

15 dagar kvar! i morgon är det två veckor, och det ser jag fram emot.
Robert blev som jag förutspått, väldigt glad över Mariettes hälsning till honom (se två inlägg tidigare). Vi hann prata lite här nu på morgonen och han tyckte att jag hade låtit nervös haha, klar jag var! Skulle fråga en av dom som jag har tyckt om mest i Idol sedan Darin, om att hon skulle få hälsa till min pojkvän i Thailand :P
Men både Reza och Mariette tyckte att jag verkade vara en härlig pojkvän som gör en sådan sak, men det är ju bara för att jag har dig som jag vill göra sådana saker :)
Humöret är bra idag. Det är svinkallt och mörkt, men jag ska sätta mig en stund med Roberts blogg som har krånglat lite. Har fått fria händer på layouten, men vi får se vad jag gör med dessa händer :) A blog, fit for my prince ;)
Ha en underbar dag, åh gud va jag saknar Robert!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

I feel for you honey! Gud vilken grej att "ge" robert. Skitcoolt verkligen!

Layouten är för övrigt SKITSNYGG!! Kram på dig

2009-12-17 @ 12:31:00
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0