Thailand count-down: 13

Dagarna har börjat minska nu, och äntligen så börjar jag känna att dagen kommer. 13 dagar kvar!
Väldigt skönt att allt löste sig igår, kände mig rätt så maktlös här hemma, och det är jobbigt att inte kunna vara där för dig när det verkligen behövs i dessa tillfällen. Men tack gud, så har du en mängd helt underbara människor, vänner, i ditt liv som är genomgoda. Vill speciellt tacka Annelie och Michaela, som igår gjorde tappra försök att lugna ner mig, och intala mig att det skulle lösa sig. Tack så jättemycket!!!
Nu ser jag fram emot ett långt samtal på Skype, det vore det bästa idag.
Saknar dig, puss!
P.S.
Hatar min mobil som fuckar konstant!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Be strong! Du klarar det. Tycker om dig. Kram

2009-12-19 @ 17:19:27
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0