Thailand count-down: 11

Tiden som vi är ifrån varandra börjar lida mot sitt slut. Det är 11 dagar kvar, det är den näst sista måndagen jag sitter här och skriver om detta!
Det är helt underbart att du har det så bra där nere nu! Jag vill självklart uppleva varje lycklig stund med dig, men det är lugnande när jag vet att du har det bra, när du är lycklig, det är det jag vill! Det ska bli en helt fantastisk resa som vi kommer att göra, men precis som du själv säger, så är det sen, när vi kommer hem och ska börja på en annan sorts resa som jag ser mest fram emot! Även om den redan har börjat så...ja...du vet hur jag tänker!
Puss min mest underbara, du som har gjort mig så lycklig!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0