Pics of the day!

Flötig har jag varit hela dagen, han varken med dusch eller att göra i ordning håret i morse :P

Johanna i farten

Jag försöker göra något åt håret, men gick det? nej!

Johanna skrek av förfäran när jag tog av mig mössan

Men jag blev inte så glad själ när jag såg mig i spegeln

Lite shopping på Ica

Always up for a pose!

Lite Pizza på "Fyren"

Pizza är gott, och perfekt för en riktigt påfrestande dag

På vägen hem så skulle vi köpa nya vindrutetorkare

Det var svårt att följa tre bilder som skulle vara "bruksanvisningen"

Johanna gav upp

Och min tekniska sida hjälpte väl inte direkt

Så vi åkte hem med zero sikt!

Trots att dagen har resulterat till en vändpunkt för två personer så har jag verkligen haft en underbar dag med världens bästa Johanna, min lilla Jonis!

Tack!

Kommentarer
Postat av: Markus

Meh, byta vindrutetorkare är ju svinlätt, ett par klick så är det klart :p

2009-12-17 @ 09:32:44
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0