Nyårsafton!!!

Idag så är det planerat en get together at my place med några kända ansikten. Det blir jag, Josse, Ärtan, Johanna Noren, Annie Hallman, Johanna Sander, Quan och Katrin. I och med att jag jobber från tio till sju ikväll så kommer Josse att komma in på eftermiddagen och hämta mina nycklar. Då förbereder hon maten som ska bestå av någon form av kött, ihop med potatisgratäng och en sallad till.
Humöret är på topp idag, men inte på grund av att det är nyår! Det hade lika gärna kunnat kvitta idag. Idag är den sista dagen då jag sitter här! Idag så är det äntligen min "dan före dopparedagen". Dagen innan jag äntligen får börja min resa till Robert som jag så länge nu längtat till.
Vi har precis suttit inne på Skype och han har hjälpt mig att checka in min flygbiljett :) Det menas alltså med att det bara är 36 timmar kvar innan planet ska lyft, och det räknas hela tiden ner :)
Ha ett underbart Nyår och ta nu inga dumma, tomma löften ni aldrig kommer kunna hålla, då sviker ni bara er själva. Ta något enkelt, som att...Jag ska INTE sluta äta godis i år, Träna ska jag göra...åtminstone någon gång ;) Rökningen dödar, ta en till! Där har vi några exempel på vad ni kan lova er själva!

Gott nytt år!!! (Har btw the worlds greatest cheeks :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0