Mellanlandar innan jobbet

Har varit på stan nu en stund på förmiddagen och terrat alla inne på Elgiganten, då både jag och Annie hittade vårt nya inköp. Har inte köpt den, men jag bara måste när jag kommer hem :) Det är en dockningsstation för min Iphone som spelar otroligt bra ljud och vi var ju bara tvugna att se om den fungerade. Docka i Iphonen och på emd högsta volym, självklart lite Micke J och Lady Gaga! Vi var sålda och Annie har nog tillochmed bestämt sig för att köpa sig en Iphone endast för leksakens skull. Me like!!!

Nu sitter jag vid Lollos dator och äter lite rester från julbordet. Smaskigt, speciellt då jag missade äta frukost i morgon när jag hade brottom att komma iväg och rasta Lea.

Pratade även med Robert idag, så underbart att få se hans leende igen. Är så trött nu på allt tjat om att min dator inte funkar, eller att det är dåligt nätverk. Kommer nog inte ens använda en telefon när jag har kommit ner då jag även är trött på dessa. Helt underbart att det är så kort tid kvar nu, dagarna får dock gärna flyga fram!!!

Nu ska jag ta en liten promenix med Lea igen och sedan bege mig mot jobbet, sista måndagen på tre veckor sen :)


Och titta vad jag hittade här...:)


Kommentarer
Postat av: Annie

Ärtan+Ricky+2iphone+leksaken= LONDON BITCHES! ;D

2009-12-28 @ 16:03:42
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0