Långa dagen slut!

Vilken otroligt lång dag det har varit!
Vaknade någon gång vid sex-tiden, efter att ha somnat runt två :P Pratade med Robert ungefär hela morgonen fram till tio-tiden. Så skönt det var, det kändes som att vi har träffats idag. Helt underbart!
Sen har jag varit i stan och gjort lite shopping på systemet för i morgon, då jag ska fira jul hos Annie :) Hon är så himla snäll och räddar mig från en ensam julafton som skulle spenderas i lägenheten då jag rensar förråden. Tack! Efter det så blev det direkt på en hektisk dag på jobbet. Det har ringt sedan att jag loggade in tills i stort sett att jag slutade. Vem ringer DAGEN INNAN JULAFTON OCH GNÄLLER??? Jo halva svenska befolkningen typ. Men jag har fått många God-Jul-Hälsningar idag, så det är ju en humörshöjjare. Jag är även väldigt glad över att få vara ledig i fyra dagar nu framöver, och när jag börjar jobba igen så är det bara fyra dagar kvar till Robert :) yaaay!
Ni kan förstå min lycka idag! Ha en underbar kväll, dan före dopparedagen, och hoppas att ni får en mysig julaftonsmorgon! Nu ska jag stöka fram min socka och hänga den ovanför sängen och se om tomten lämnar något fint hos mig inatt, vilket jag tror att han gör ;)
Kramar till alla!
Puss till dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0