Kvällen i Fritsla

Igår tog jag mig en semesterdag. Så skönt att vara ledig när man verkligen kan och känner för det. Städning på förmiddagen, Josse och Annie på besök. Sedan var det dags att ta sig till mamma för att låna bilen.

In till Fritsla för en sleep over hos Annie. Det bjöds på ribbs med potatisgratäng och en jättegod sallad. I går var det, även om ingen missat det, Idol-final. Familjens favorit Erik vann, och även om jag inte gillar någon av de två finalisterna så tyckte jag ändå att vinsten gick¨åt rätt person. Men alla aploder till Calle som har utvecklats så grymt mycket som artist, och när han gör den underbara låten A little help from my friends, då dör jag!

Vaknar tidigt i morse och tar bilen för att åka in till ett gympass med Gittens. Från halv nio till halv tio drygt så spänner vi varje muskel i våra kroppar. Nu är det dags att köra ännu hårdare så att man kan vara nöjd när man åker till värmen, sandstränderna och dig!

Efter gymmet så har vi en mysig frukost hos mig och efter det så skruvas musiken upp till max och vi dansar loss i köket. Har aldrig varit så lycklig i mitt liv som jag är nu. Ibland är livet så jävla underbart, och det är tack vare många saker, men en speciell person!

Och vad gör man inte efter dansen om inte tar massa kort. Så nu har vi haft ett litet Photosoot i mitt vardagsrum!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0