Kärlek!

Din tröja, din stickade gråa tröja, med din doft, mina minnen av dig, kommer inatt att ligga jämte mig i sängen. Att sakna dig så här mycket, att jag har din tröja på mig, att jag hör ditt skratt i varje steg, din röst, ditt allt, det är en del av mig som jag inte tror många har sett. Men alla som har upplevt och upplever kärlek förstår mig nog. Jag saknar ditt skratt, ditt leende, dina ögon, dina armar, saknar att ligga mot dig, nära dig, hålla om dig. Nu är det inte lång tid kvar, det vet vi alla, men jag tänker ändå på dig hela tiden. Jag vill vara med dig nu! Idag såg jag verkligen framför mig att vi sitter i soffan hos mina föräldrar, din arm håller om mig, vi sitter och pratar, dricker gott och har det underbart.
Jag saknar ord! Ett ord jag kommer på år Kärlek, det är du, min kärlek!
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0