Kall dag med värme i mitt hjärta

Idag så har det varit en riktigt håll-igång-dag :)
Ärtan (Annie) och jag möttes upp i Knalleland någon gång runt elva tiden. Vi hade båda sett att några deltagare från Idol skulle vara där och uppträda, men vi visste inte när. Vi fick efter en stunds letande reda på att dom inte skulle spela förrän klockan fem.
Vi tog oss in till stan, jag drar kortet vid parkeringen och vi börjar yra runt. Som jag tidigare i veckan hade bestämt så skulle jag klippa mig idag. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det växer ut lagom till Thailand :P
Sedan snabbt upp på Len Hud för att köpa två presentkort till Mamma i födelsedagspresent och sedan hemåt för att titta på lite film. Under tiden som vi var hemma så hann jag prata med min kille, min absoluta prins! Det var jättemysigt att prata med dig, och du gör mig alltid på ett sånt bra humör och du lugnar mig! Tack!!!
När vi sedan ska ner mot stan igen så kom jag på en sak som vi glömt. Jag hade glömt att dra kortet när vi checkade ut från parkeringen, så det var snabba ryck ner till parkeringsplatsen för att checka ut :P stå en timma, betala för fyra haha ja ja, så blir det ibland.
När vi kommer fram så har de redan hunnit sätta upp en scen, och fjortisarna hade flockats runt den. På MQ fick man inte gå in för där inne stod Reza, Eddie, Rahbi och framförallt Mariette och bytte om. Jättekul att se dem live, och man märker hur vanliga de igentligen är. Hade de inte varit med i Idol så hade man nog inte vänt huvudet efter dom, förutom Mariette för att hon är så grymt vacker!
Vi tog lite kort, såg dem spela, och framförallt så fick vi våra skivor signerade :) I min så står det "Till Robert, Mariette" :) Men det är inte min surprice, den kommer här nere :P
Haft en underbar dag som avslutas med middag på Peking, Borås bästa kinakrog. Smaskig mat och firande av min kära mor. KAN EN DAG SLUTA BÄTTRE? Ja...att göra någon jag tycker väldigt mycket om glad. Som det här...

Till dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0