Julmarknad med CO.

Ja, då följdes dagen efter samtalet med Robert, att man skulle på julmarknad i Borås.

Lite lam marknad får jag faktiskt säga. Lite folk, tråkiga saker och inte någon värst julkänsla. Det är ju faktiskt 2:a advent idag och det var ingen "go" i människorna på stan. De hade dock lite ponnyridning och ett tomteland medn lite snö och två tomtar som satt och pratade med barnen i knäna. Om man vore liten så hade nog detta varit värsta grejjen, men man är inte så liten längre :P
Nu på kvällskvisten har det blivit lite photoshoppande med Roberts header, som det så fint kallas, som utav han själv blivit en lite beställning på förnyelse. Jag är glad över att så många har kommenterat om vilken de tycker är snyggast. Själv lutar jag faktiskt åt B, då den speglar lite mer av hur jag är, en tänkande person :)
Nu blir det snart kväll här och jag ska över till föräldrarna för att kika lite film, mysa lite och för att sedan gå hem och sova i lägenheten ikväll. Det ska bli mycket spännande :/
Här kommer lite bilder från dagens marknad!

På väg till Mami och Lollo

En ytterst tom marknad :P

Min syster kan vara vacker...
...men hon kan även se ut så här :D Scream?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0