Inte mång knop gjorda här

Idag har jag legat i sängen hela dagen. Jag gick ner till ingången i morse för att se om det satt en isbit liknande Annie där nere, men förutom det så har jag inte gjort något. Så himla skönt att bara ta det lugnt idag. Vaknade i morse och började minnas gårdagen. OMG!!!
Ärtan och jag började dricka vin redan klockan två då vi åt lite nudlar till. Förfestade i några timmar med mycket Micke J och självklart en gammal favorit, Darin :P Efter några samtal run i stan så fick vi reda på att det även var förköp in till X&Y så vi bestämde oss för att dra ner till stan för att få komma in över huvudtaget. När vi kommer fram märker vi dock att det är stängt, helt kolsvart och vi tittar på klockan. Kvart över åtta, kvart över ÅTTA!!! Har aldrig hänt att man tar sig mot stan så tidigt, inte konstigt att det var stängt när vi kom fram.
Vi dissade stället och drog oss ner mot Harrys. Väl där så hittar vi en Limmo som jag utsäger ägandeskapen om. Dock så fick vi inte hoppa in så vi tog oss in till krogen och började mingla. Väl där inne stöter vi på gamla kompisar. Sara och Mia som vi inte sett på ages, så det blev en cider med dom. Efter det träffar jag på systrarna Persson, och vi börjar prata om hur kort tid det är kvar. Då slår det slint och jag börjar gråta. Jag saknar Robert så himla mycket och tanken av att vi ska få hålla om varandra i slutet av nästa vecka gör mig så glad och lättad. Så efter att halva kvällen bestod att jag snyftade på och systrarna tröstade mig, fick mig på bättre humör, så bestämde jag mig för att ta mig hemåt igen. Kommer hem och får inte av mig mina skor, och utan något som helst tålamod så tar jag fram saxen och klipper upp skosnöret. Krypa ner i sängen och somna. Gud så skönt!!!
Bilder från kvällens upptåg kommer i morgon, då min kamera är i tryggt förvar hos Annie :P
Min frusna Annie, en liten skateboard och ett koppel :P

Inte många knop här inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0