Heldag med Annie på stan

Jag har idag varit i stan med Annie och ränt runt. Vi har solat, varit på banken, fixat sparkonto på Forex (tack vare mamma), växlat in massa Bath, shoppat en snygg slips och ett linne för oerhört lite pengar. Varit på apoteket och köpt diverse krämer och medicin för min hud. Inhandlat dryck på systemet, dock inte i mängder då jag har bestämt mig för att fira detta nyår på ett nyktrare sätt än tidigare år. Det blir även så att jag bjuder mina gäster på Champange (Asti CibZano, vem har råd med den dyra skiten? :P ). Att-göra-listan har bara krymt och det som är kvar är:
  • Packa
  • Städa
  • Köpa allergimedicin
Thats whats left, inte mycket liksom, inte mycket alls.
Annie har även idag blivit en i Iphone-ägar gänget hihi lite tack vare mig själv, men jag tror att hon verkligen älskar sin nya telefon, det syntes ganska klart då hon satt och pillade på den hela kvällen här hemma :)
Nu har jag precis tagit en dusch och rakat av mig den välodlade skägväxten. Vill ju vara fin till nyår :) Neccesären är fullpackad och jag har faktiskt tänkt att packa resväskan ikväll. Jag vet ju hur det blir med mina sistaminten packningar, så det är lika bra att få det gjort. Har även fixat en gammal mobil som jag ska ha nere i Thailand så att jag inte tar och gör sönder min egna Iphone. Det hade varit typiskt mig :P
Före rakning...
Efter rakning...hmm, jag tycker nog att jag passar lika bra i båda
Fullpackad med deo, alvedon, ansiktskräm, solskydd och lite annat
Det nya linnet till resan och slipsen till nyår

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha kan du tänka dig vad jag gör nu? Hahaha jo klart leker jag .

2009-12-29 @ 21:57:47
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0