GOD JUL

Gud jul allesammans!
Idag är en dag som jag har börjat få lite avsmak för de senaste åren. Först all stress inför dagen med klappar, mat och annat att tänka på. Men det som jag gillar varje år, det är att kunna umgås med mina nära och kära, vilket man gör. Träffar dom som man inte ser på ett tag, skrattar och äter god mat. Myser framför tända ljus med underbar julmusik i bakgrunden. De tidigare åren har det alltid varit riktigt mysigt och bra, men i år så är det första gången jag känner något speciellt. Jag har min kärlek i mitt liv, dock på andra sidan jorden, men så får jag inte tänka! Jag är så glad över att ha fått dig i mitt liv, och ingen dag kan få det ur mina tankar. Vi har bara varit tillsammans en kort tid, men ändå så känns det så rätt! Det är idag endast 8 dagar kvar tills att vi är tillsammans igen och det känns så underbart att veta det, efter all denna tid vi varit isär, så kommer vi stå där tillsammans i slutet av nästa vecka och krama om varandra!
Så jag önskar alla en god jul, att ni får en riktigt underbar dag! Tänk på de ni har nära och på de som ni har långt borta. En riktigt god jul!!!
Bild från ett år, länge, länge sedan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0