Ett ljus i mörkret

Jag har aldrig varit den som tror på julens mirakel om ett ljus i allt detta mörker, inte förrän idag! Jag kommer hem till en mörk och tom lägenhet, fönsterna täckta av snö. Först kommer det en obehaglig känsla om ensamhet, men sen så kom ett ljus i mörkret. Jag har dig! Du har kommit in i mitt liv, och jag är så sjukt lycklig. Så mycket kärlek som jag har upplevt med dig, har jag inte ens vågat drömma om. Ord kan inte beskriva, och jag vet inte ens om jag kan visa det, men det är min största dröm just nu, att visa dig hur mycket jag älskar dig! På andra sidan jorden, eller några meter bort, så är vi tillsammans!
Puss min älskade Robert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0