En underbar start på dagen!

Somnade ganska så sent igår, kände att jag inte var tillräckligt trött trots bara 3 timmar sömn under natten. Jag aktiverade mig genast när jag kom hem med att försöka rätta till Roberts blogg, så nu ska den vara bra med allt som det heter. Ikväll ska jag sätta mig med photoshop och fixa till hans header så att den blir perfekt för hans blogg!
Vaknade tidigt i morse och som varje morgon kollade jag snabbt in på Roberts blogg. Ingen uppdatering, så in på Facebook-appen på iphonen och såg honom inloggad! :) Äntligen! Springer upp, startar datorn, och nu har vi chattat en lång stund. Helt underbart, så jag blir så taggad till att gå till gymmet själv så jag ska springa iväg nu hade jag tänkt! Detta är starten på den sista 10-tals dagen och det ska bli så skönt att få bort dessa siffror snart! Nu ska jag bara slänga i mig en liten macka och sedan gå ner till gymmet :)
Kramar till alla
Puss till min underbara kille, som jag i slutet av nästa vecka kommer få hålla om :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0