Dåligt utbud på killarnas

Sitter och kollar på legaly blonde i soffan med en stor kopp te. Under pausen så skulle jag kolla igenom H&Ms nya vårkattalog som kom med posten igår. Bläddrar först genom lite över halva kattalogen för att ens komma fram till killarnas. Väl framme så handlar det inte mer än om tio sidor med, typ samma kläder som i sommras. Tio sidor är ju ingenting och man börjar ju undra om H&M anser att killar inte har så olika smak eller vill ha ett stort utbud av kläder?! Helt sjukt dåligt så nu anser jag att det borde bli en förändring, en gång för alla!!! Fick även en liten ide om att starta eget klädbolag, med samma mängd kläder för båda kön. Så jag söker lite olika personer, men framförallt en designer :) god natt och tänk på saken ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

jag kan prov designa/dekorera dina palter? haha vad sägs som ett stort hjärta eller lite mer konstnärliga "lufthål" ;D

2009-12-29 @ 22:48:41
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0