Dagen, den 17:e dagen!

Ja ni...idag har jag inte så mycket att skriva.
Har suttit på jobbet i stort sett hela dagen och haft astråkigt. Den enda stunden det var bra, var på lunchen för då så fick jag prata med Robert :) Skiter i min telefonräkning, den ska ändå betalas nästa månad :P Lev för dagen och oroa dig inte för framtiden, även om det är den närmaste framtiden som jag ber för att den ska komma så snabbt den kan.
Avslutar dock kvällen med ytterligare ett samtal med Robert på Skype. Helt underbart, han kunde sätta på hans kamera på sin bärbara så att jag fick se hans rum och honom :) I slutet så kändes det, inte exakt men nästan, som en vanlig kväll. Vi satt och bara pratade, och jag fick se honom krypa ner under täcket, och till sist blev han trött. Det låter kanske som att jag hade tröttnat på att prata med honom, men grejjen är den att han hade svårt att somna, klockan var ju halv tre på natten, så det var därför det var skönt att han äntligen kunde somna :)
Jag saknar dig så otroligt mycket, men idag så kände jag mig inte lika ensam, idag så var du här med mig!
Iochmed att det inte blev så mycket skrift så tänkte jag bjuda er på en liten snutt från igår med Annie och Mig som medverkande. Helt som vanligt när vi är med varandra, flum :)
Enyoy :)

Kommentarer
Postat av: Annie

hahahaha. Mkt snyggare kan man inte bli en helt vanlig onsdag ;D

2009-12-17 @ 21:05:56
URL: http://zoodoo.blogg.se/
Postat av: Jenntan

Ma ha haaa... era jefla puckon! du and pea asså! det var en rätt underhållande movie ändå!

2009-12-18 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0