Bättre morgon får man nog leta efter

Ja, efter mitt underbara samtal i morses med R, så var jag tvungen att ringa mamma och prata av mig. Vi bestämde oss för en långpromenad med Lea i det underbara vädret.

Solen skiner, det är frost och kallt. Det är ett underbart väder som var behövligt för denna dag. En lång promenad senare så står jag hemma och tar hand om disken, samtidigt som jag gör en lunch för dagen. Strax ska jag göra i ordning mig och gå mot jobbet.

Jag måste bara säga att jag har haft den bästa morgonen. Samtalen med R tog en timma men kändes som fem minuter. Är så underbart glad för att ha dig. Du är underbar!

Lite bilder på utsikten från min balkong, denna underbara morgon!



Vill bara visa denna avmålning av mig som Selma gav mig. Den sitter på min plats på jobbet och höjer humöret då man vet vilka kollegor man har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0