24 december

Ja, att det är julafton har väl ingen missat. Det känns dock som att min christmas-feeling inte direkt har varit närvarande iår, men det är skitsamma. Så underbart att denna dagen är här och snart över haha
Idag ska jag ta mig ut till Fritsla, först för ett kort besök hos mormor, och sedan vidare till Ärtan (Annie) där jag ska spendera aftonen och kvällen. Jättemysigt att få vara med hennes familj, det ska det verkligen bli. Saknar Robert väldigt mycket idag, men jag citerar: Snart är den här jävla dagen över och sen kan vi börja fokusera på att du ska komma ner. Det är precis det jag ska göra :)
Puss min älskling och God Jul!!!

Merry X-mas!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag avundas dig din tyngdlagstrotsande lugg. God jul i efterskott. :)

2009-12-27 @ 21:15:33
URL: http://divahisterya.blogg.se/
Postat av: lökis

fan vikken fresch frilla du skaffat dej ricky!! as snyggt!!! :)

2009-12-27 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0