Working day is done

Första dagen på veckan, måndag. Nu väntas skatten, behövs till kontot, har ju blivit lite utgifter denna månaden men jag har haft det skönt.

Innan jobbet idag så hann jag med ett träningspass med Gittens och madre, riktigt skönt men jag känner att jag har tappat alldeles för mycket och måste verkligen sätta igång igen. Efter detta tog jag mig ner till stan för att möta Josse klockan tio för lite shopping och mat på Thai Silk :) Riktigt mysigt att prata med min lilla böna igen, att få snacka med hon som verkligen vet ALLT om mig :O henne ska jag nog inte bråka med för vem vet vad som då kommer i världspressen :P

Sedan blev det work work, och ni vet ju hur det kan vara, vissa dagar helt bra, vissa helt OK och andra....gråzon.

Hostan har jag inte blvit av med, tror även att jag har snappat upp en halsfluss så det blir nog vårdcentralen någon dag i veckan, om jag har tid. Njöt av ett bad nu på kvällskvisten och snart blir det till att laga lunch.

Kram och god natt på er alla :)


Josse på Tahi Silk

Jag på Thai Silk

Vad är det för hunk Gittens spanar in på jobbet?

Kommentarer
Postat av: Henrik

Nice blogg :)

2009-08-11 @ 14:20:27
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0