Vilken Helg

Vilken helg det har varit. Storbesök från dalarna och fjällen, gårdsmiddag och Liseberg :)

För er som har missat detta så har min Pappa, lillebror, storasyster, styrasysters pojkvän, moster Linda och minikusin varit nere från svergies hörn och hälsat på i lilla Borås. Det har varit en spännande helg med kraft om tålamod, massa skojj och bus.

Lördagen bjöd på minifirande av mig från min pappa och lillebror, så när jag kom hem från jobbet var trappuppgången fylld med ballonger och min dörr var pepprad med dem. När jag kom in väntade en present på köksbordet i form av ett fint och gott lådvin samt ett presentkort på ett par skidor som promt ska vara över 150 cm långa :P (liten pik till mig då jag älskar att åka blades vilket jag kommer fortsätta med oavsett)

Sedan blev det kräftskiva med Mamma och Tobbes grannar, vilket resulterade i en mysig kväll, lite vin och kräftor samt lite småpromenader runt hörnet ;)

På söndagen fick Liseberg ett besök av eliten då vi tog tivolit med storm. Åkte flumride och för första gången i mitt liv såg jag verkligen njutningen av själva åket, har alltid varit rädd för stupet men denna gången log jag bara. Nils blev rånad på sin keps av lisebergskaninen, Arvid fick åka karusell efter karusell och det blev en mysig lunch på Sveriges dryyygaste Burger King.

Måndagen började med ett storbesök av allihopa i min lägenhet och jag farar inför festen på lördag och undrar hur vi alla ska få plats, men det är ett problem i sänder. För först måste jag fylla år!!!!!

Nu, tisdag, så kommer Johanna förbi för att käka storfrulle och det ska bli jättemysigt att prata med goa jäntan igen. Det finns mycket som hon måste veta innan hon far till Halmstad ovh ska plugga.

Här kommer bilder!!!


Wiiieeee!!!!

Kräftskiva på gården

Pappa, Arvid och Jag

Arvid lekte fotograf, vilken naturbegåvning

Moster Linda och Ida-Lee :)

Familjefadern????

Jag och lillasyster

Tobbe tar fram gitarren och Mutte + jag tar till ton

Måste lära honom tidigt vad man gör framför kameran XD

Grymt roliga tjejjer

Liseberg!!!!

Busig kanin med Nisses keps haha

Nils och storasyster Amanda
¨
Linda, jag och Pappa

Mysig lunch

Morgonfika hos mig

Måste renoverat köket, men mycket trevligt med fullsatt kök :)


Kommentarer
Postat av: Armin

Haha, verkligen patricia som söt tjej. Ja, faktiskt, hon är underbar. :)

2009-08-30 @ 01:41:12
URL: http://damnthatarmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0