Vädret sprack upp

Det har åskat i stort sett hela dagen, inte fått mig till ett bra humör och jag valde att stanna hemma idag trots alla planer. Dagen är dock inte slut än så kanske en kort visit i gamla hembyn, men vi får se.

Har hela dagen suttit och tittat på avsnitt av Skins, grymt bra serie och jag blir äckligt sugen på att bara lämna allt här och dra iväg, något nytt för att träffa nya människor, ny lägenhet. Drömde lite idag, berättar inte om vad, men jag blev väldigt glad när jag såg vad som kan hända mig :)

Har det senaste kollat igenom lite bilder och jag kan inget annat än att trilla av stolen när jag ser the transformation av mig själv XD Mycket har hänt, speciellt det senaste året och jag är lycklig över de senaste månaderna, speciellt veckorna :)


This is no more

Kommentarer
Postat av: R

Haha härligt, visst är det ändå kul att kolla tillbaka på gamla bilder och inse hur man egentligen har sett ut? Samtidigt ser man avskräckande exempel på vad man absolut inte vill bli igen! Härligt!

2009-08-15 @ 12:12:34
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0