Va glad att du är frisk

Va glad att du är frisk. Tänk på dem som har det mycket värre med sjukdomar och andra saker! Sa min mamma till mig idag och det hjälpte. Ska inte tänka på massa saker, och vara som en hormonfylld tonåring. Nu får jag vakna upp ur drömmen och se verkligeheten som den är. Sluta se hur "hemskt" det är och bara snap out of it! Att sitta och vänta hela dagarna, att fokusen ligger på en enda sak är inte bra, och det måste bli en förändring nu!

Kanske inte låter som världens gladaste inlägg hehe, men det är lite si och så dessa dagar. Be careful what U wish for säger jag bara.

Tackar underbaraste lillasyster Lovisa för stöd du ger mig, även om det kanske är lite svårt ibland. Älskar dig!

Nu ska muntra Richard berätta vad som händer i livet. Upp till Stockholmo på fredag till söndag, sen den sista helgen i september ska Lollo och jag (har inte helt bestämt mig än, men om inte nervositeten övervinner) sjunga på minikusinens dop i Vemdalen. Sen blir det förhoppningsvis resa till London/Paris/Barcelona någon helg och sedan blir det tjänsledigt från jobbet för att ta nya äventyr i Vemdalen där jag ska jobba en säsong.

Det ser ljust ut än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0