Torsdag till Fredag...hur kom det sig?

Jaaaa,,,,,då var det bara till att berätta :D

Torsdagen satt jag som vanligt på jobbet fram till tio och tråkade. Då det var sista torsdagskvällen, plus att Jill Johnsson spelade gjorde mig not so happy. Gick med glatta steg mot centrumet för att möta lillasyster som jag inte har träffat på ett tag. Gick med henne och henns kompisar ett tag tills jag träffade på Semester- Kicki, Malungsdamen Lisen och Boråsarbruden Alex på Café Viskan. De var alla tre rätt på topp och ville dra sig mot Harrys. Mina rysningar spred sig genom hela kroppen när de ens nämnde stället, men som den gentlemannen jag är så lät jag inte mina egna åsikter om krogen gå före och damerna fick leda.

Väl där blev det en drink och självklart Tequilashot för att komma in i stämning. Lite dans och mycket skratt tog oss sedan vidare till Vimmel. Stället jag aldrig varit på, stället alla snackar så mycket om, stället som....inte dög. I min smak var det bara en sak som var bra, mingelmusiken! men den ska inte spelas på en krog, utan på ett galleri eller typ endast vid mingel. Men men, ytterligare en drink där, lite blickar mot en glatt högljud Rille och vi skulle åter igen gå mot Harrys.

Hungern slog snabbt till, och jag höll på att spricka av blåsan vid stora torget och Kicki samt mig själv övervägde grovt att lämna det flummade sällskapet och ta oss till Den Gyllene Måsen och när vi äntligen fick dit alla så var där oerhört låst. Att det stänger redan halv två en torsdagskväll är helt absurt, men Borås will always be Borås.

Vi tog oss sedan genom stan och gick mot Lilla Torget för att låna toaletten lite snabbt och sedan kanske gå hem. Men så blev det inte. Utanför Tellus utbrister jag att de har både toalett och snabbmat, perfect combination liksom. Sjukt bra och jag fick även en liten Simon att sjunga utanför toaletten haha (Alex, diggar din boy asså :P ) När vi står i kön till maten stöter vi på lite Transcom folk. Jag och Robert såg tydligen ut att vi skulle gå åt samma håll och erbjöds att gå åt samma håll. No way sa vi båda två XD Två kebabbtallrikar på fem pers betyder bara en sak, mycket mat för pengarna XD

Morgonen vaknades åter av min mobil där sms signalen plingade till :D

Gittens och Richard tränade idag, OMG, jag vet, så länge sen känns det som men nu gjorde vi det. Vi bestämde även att vi skulle ses för att jag behvde köpa en liten födelsedagspresent till moi och sedan käka lite på Orion som jag heller aldrig varit på. Blev en jättesnygg outfit till kalaset som jag planerar och det fick faktiskt bränna lite i plånkan för denna :) skit samma! Salladen på Orion var så god att jag åt alldeles för mycket och kunde knappt gå till Gittens bil. Helt sjukt gott och dit måste alla Boråsare och besökare gå.

Stannade förbi på Machuset för att titta på en ny dator. Blev grymt sugen på den mulit-ultra-super-duper-snygga MacBookPro. Hade INTE varit helt fel och tror nog att jag unnar mig en sådan också till födelsedagen :) Nu har jag precis slutat jobbet typ och det var lite sorgset idag. Tre av favvotjejerna slutar och de bjöd på tårta. Det kommer kännas att ni inte är kvar :( I morgon beräknas det som besök på Gretas med några kompisar, vilka vet jag inte än, men jag har ju fan bokat rum på Scandic Europa och bara måste utnyttja det. Frullen dagen efter är inte heller helt på fel sida om jag säger så :)

Ha en så himla bra kväll och en bra morgon i morgon :) kram på er alla
Puss till dig! ;)


Party Party :) nya kläderna

Bild som igentligen inte borde läggas upp, men bevis från gårdagen :)

Love ya sis for everything

Do we love salad?

WE LOOOOOOVE SALAD!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag verkligen lurve ditt hår.

2009-08-10 @ 12:29:52
URL: http://johansjoblom.blogg.se/
Postat av: Johan

Sv: Så lite. Nej händer inte så mycket, semestrar just nu. Blir till att hänga i Göteborg de nästkommande dagarna under kulturkalaset.

Själv då?

2009-08-10 @ 22:26:27
URL: http://johansjoblom.blogg.se/
Postat av: Johan

Sv: usch, mindre roligt att arbeta. Men jag antar att du inte arbetar dygnet runt så att du hinner se något iaf.

2009-08-10 @ 23:30:25
URL: http://johansjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0