Sjuk med feber och rinnande näsa, men smiling anyway

Vaknade i morses med ett leende. Trots en hår gårdag med att sitta sjuk på jobbet, och känslan av att det fortfarande sitter kvar så log jag ändå :)

Vaknade av mobilens plingande ljud, tittade upp, ut genom fönstret och såg ett underbart väder som väntar. Även om jag ska sitta inne hela dagen så stör det inte mig så mycket. Hoppet om den sista sommartiden steg och det kan slå allt. Tog en rejäl sovmorgon, gick upp till butiken på torget, köpte lite behövligheter, kommer hem och möter en bombaderad lägenhet, men jag ler ändå.

Dagarna är räknade och snart kommer den dag jag har väntat på i snart 20 år, min födelsedag :D Tänker nog ha ett roligt kalajs med massa vänner, singstar och god mat. Drycken glöms givetvis inte men det ska bli en födelsedag jag vill komma ihåg av många skäl :)

Det är också planerat att jag snart får besök uppifrån de höga topparna i vårt land. Familjen från norr hälsar på om ca en och en halv vecka för att fira mig och det blir massa skoj med Lisseberg i planerna :)

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet, går dit ändå även om jag borde ligga hemma och kurera mig.
Kram på er alla och hoppas att eran dag kommer bli/har varit underbar
//Richard

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0