Så den lediga dagen blev

Inte allt för tidigt i morses gick jag upp, bloggade, gjorde frukost och tog mig ner till stan. Mötte Gittens i H&M för att vi skulle dra till Gbg :) Mycket mysigt hängde ju givetvis Therese med, vår egna lilla åklagare :)

Efter lång bussfärd kom vi fram och mötte en nyfärgad Ella som nu mera har rött, underbart rött hår :) SWkithet verkligen, I like! Vi strosade runt på stan, jag med mål att hitta en snygg väst vilket jag gjorde på Carlings och är mycket nöjd. Gittens fann ett par skor på Zara och en klänning på MQ.

Höstmodet iår är mitt mode, älskar mysiga koftor, stora buffliga halsdukar och allt stickat därtill. Det blev käk på en salladsbar och fika på Espresso House så lite mat fick man allt i sig.

När vi kom hem drack jag och Gittens en varsin smothie at her place, sen tog vi en riktigt powerwalk runt bygden och kände oss duktiga.

Nu har jag lovat henne att jag ska kolla på 500-kilos klubben, men vågar jag verkligen det? Sist jag tittade på ett sådant program så ville jag knappt dricka vatten, men those days are over now, i hope :P

Ha en trevlig kväll, och hoppas att ni får en underbar morgondag :) Är ledig då också så då blir det Fritslabesök för mig och sedan kommer Pappa, Fredrik och Arvid hem och sover några dagar :)


Provar lite kläder

Skithett Ella, skithett!!!!

In the dressing room

Therese, allergisk mot blixten? :P

Espresso House :)

Nöjd av dagens inköp

Smothie :)

Smothie ;)

Powerwalk

Powerwalk

Västen :)

Köpte även en kofta på H&M, men det var i Borås så den räknas inte med som Gbg-Shopping :P


Kommentarer
Postat av: Johan

Sv: Laleh var sjukt bra. Snygg kofta bye the way!

Läskigt det där med 500-kilos klubben, mår typ dåligt av att se så feta människor!

2009-08-12 @ 22:36:20
URL: http://johansjoblom.blogg.se/
Postat av: Johan

Sv: Missförstå mig rätt, alltså jag lider mer med dem, för det kan inte vara lätt att vara såpass överviktig. Jag menar det mesta blir ju mycket jobbigare som trappor mm.

2009-08-13 @ 08:59:32
URL: http://johansjoblom.blogg.se/
Postat av: elly

tack för en supertrevlig dag :) de får vi göra om!

2009-08-13 @ 21:04:04
URL: http://thecapture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0