Promenad, shopping och jobbet

Att denna dagen började bra, beror delvis på att jag fick sova i natt. Inga direkta tankeflödanden utan bara en helt vanlig död hjärna :) Josse, Gittens och jag var även ute på långpromenad i morses, ca 7000 steg, inte så pjåkigt. Nu har jag dushat, ätit frukost och är snart ready för shopping någon timma på stan med Gittens innan jobbet :)

Har kommit tillbaka till mitt liv i Borås och har börjat settle down. Dock så vill jag inte släppa denna goa känsla jag har kvar från Pride och tänke definitift inom en snar framtid upp till Stockholm och hälsa på alla igen :)

Ha en helt underbar dag, och sprid glädje med ditt leende för fan ;)
//En glad Richard


Bild tagen innan klippningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0