Pride in my heart

Kom hem från Pride igår och jag kan med min egna stolthet säga att det var mitt livs bästa dagar. Glädje, skratt, gemenskap, dans, dricka, sömnbrist, kyssar, bara överkroppar, extrema utstyrslar, hunkar kan bara beskriva en liten del av vad vi har varit med om.

Har knappt någon röst kvar, kan bero på att man första kvällen blev helt galen för att ha träffat Rix FM-Roger och skriker i hans ansikte; Här går jag, en enkel Boråsare mitt i den stora staden och möter Roger från Rix FM. Kan också bero på all musik man sjöng med på Blue Moon Bar och Metro på fredagen. All glädje man ville skicka ut kan också vara en biddragande faktor, då vi på sista dagen bara skrek i Pridetåget XD

Nytt perspektiv på den värld vi lever i, och alla som nu skaffar uppfattningar och denna underbara vecka, negativa som positiva, måste åka till vår huvudstad någon gång i sitt liv och medverka i denna kärlekens festival.

All kärlek är bra kärlek!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0