Nätverk förlorat!

Idag är verkligen en såån dag då jag verkligen inte känner för att kliva upp. Eller kliva upp, helt OK liksom men jag känner just nu att en gråzon är på väg och jag måste hitta på något snart för att liva upp vardagen lite. Träning i morgon är det bestämt iaf, så det kan ju vara en bra början.

I natt blev det ingen sömn, fast denna gången berodde det inte på att jag behövde tänka på någet, eller att jag inte var trött. Jag var brutalt trött, tänkte inte på något, men mitt täcke och jag kom inte överens alls. Antingen blev det för varmt och jag svettdes ihjäl, då tog jag av det men frös. Det korva ihop sig, och det åkte ur påslakanet. Det gick helt enkelt inte, och om täcket vill ta samma fight i natt så blir det soffan!

Missade dock inte Stockholm i morses och fick säga god morgon. Går man upp halv fem så kan man vara svår att nå, men kanske var tur att täcket var så jobbigt inatt iaf :P

Nu ska jag snart till jobbet, orkar INTE laga någon lunch så jag har förhoppningar på jobbets Café idag istället :) Annars får jag väl ta en frukt eller något :P

Out!

Min dag = Nätverk förlorat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0