Nätverk återfunnet :)

Dagen började ju ganska så dåligt tack var sömnbristen och den påverkade resten av dagen ganska så kraftigt också. Samtal efter samtal, utan en lugn stund. Idiot efter idoit och jag blev bara grinigare. Till slut var det till och med att kollegorna frågade vad det var med mig. Jag skattar mig lyckligt att jobba med ett sådant härligt gäng som ställer upp för varandra och peppar varandra. Alla ville verkligen få mig på ett bättre humör och Annika var så snäll att jag till och med FICK det Limegröna CocaCola glaset från McDonalds, som jag egentligen skulle bytt mot ett lila som hon skulle få. Fy fan va gulliga ni är!!!!

Kvällen avslutades med en visit hos Mamma och Tobbe med Lollo och Joshi. Mysig middag med familjen igen var nog vad jag behövde och lite diskussioner om hur vi kan fixa mitt place :) Mamma ska få en liten shoppingpeng av mig så ska hon få åka in till Gbg och köpa vad hon vill som hon anser passar hemma hos mig, låter henne få lägenheten ett tag så att hon kan möblera om den och fixa, She likes it + I trust her = Fucking great Idea :P

På vägen hem så fick jag höra på Stockholmspartey och hur det kan gå till där uppe en måndagskväll XD

Nu blir det snart läggdags och ser fram emot att träna med Gittens i morgon :) Jobbet härdar jag ut och sen så är det ju även Lööööööning :D Love it :)


Saknar Thailand, behöver komma iväg igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0