Lugn söndag

En ledig dag i det blå/grå vädret behövdes.

Söndagen började med städning hemma, tro mig, det behövdes. Sen väntade jag ivrigt på att bli bjuden till Tobbe och Mamma för att få en del av kakan...eller kantarellmackan som jag väntat på. De hade varit och plockat kantareller i Fritsla, men när jag komdit så fanns där ingen macka till mig eftersom att de inte hade gjort något med svamparna än.

Orkade inte göra något heller så jag tog bilen ner till Kvantum och handlade lite gött till ikväll. Satt och tittade på Rat Race, och garvade precis lika mycket denna gången som alla de hundratals gångerna jag har sett den XD Sedan blev det långpromenix i ca 2 timmar i ett mörkt Borås men det var skönt att gå ut och gå efter regnet och känna den friska luften. Skulle också fotat lite, men en bit på vägen kom jag på att batteriet till kameran låg på laddning och att jag hade glömt att sätta i det. haha är ett litet klantarsel av mig men så är det ibland när man snabbt víll ut.

Nu ska här sovas och jag har precis fått lyssna lite från Madonnas konser i Gbg genom Alex mobil. Trots all dålig kritik hon har fått så tror jag faktiskt att det är världens show :) i wish i was there but now i´m here, får helt enkelt bjuda hem henne i morgon XD

Kram och god natt på er alla, här är också lite bilder från grillningen hos Mamma och Tobbe igår :P
//Rille


Möttes av samma gamla glada Lea :)

Jag och Tobbe

Spännistobbe

Spännisrichard

Whos the man!!!!

Mamma och jag

Kisses!!!!

Ett hårt träningspass på semestern :P

syskonkärlek eller vad man ska kalla det

Joshua ler i alla fall, så det kan ju inte göra så ont :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0