Kära Lördagskväll

Dagen började med jobbet från 8.45-17.15. En lugn dag på jobbet som styrde min utgång med vänner i Gbg till en utgång med vänner i Borås. Rummet på Scandic Europa avbokades (thank god att jag inte glömde det denna gången :P ) och jag tog mig hemmåt.

Det underbara vädret som vår kära "sommar" bjöd på i går bäddade för en grillkväll hos mina föräldrar med min lillebror också. Det blev mys med mycket prat, diskussioner och självklart lite whos-the-man-in-the-house fights mellan mig och lillebror. Den skiten ska inte få äga något än :P

Runt niotiden hämtade Alex och Lisen upp mig och vi åkte hem till Alex för att förfesta. Vi lyssnade på många låtar, dock inte helt eftersom att vi hela tiden kom på nya låtar som vi ville lyssna på. Lät ungefär så här;

-Jag vet en aaaasbra låt!!!
"you know you make me wanna shout, put my hands up and..."
-Åhh denna måste vi bara lyssna på
"Well, you can tell by the way I use my walk..."
-Känner du till denna Richard?
-Jaaaa det gör jag :P
-Denna låten måste jag bara höra innan vi går
"I used to think maybe you loved me, now baby I'm sure...
....I'm walking on sunshine whoa"



Efter all musik och dans så blev det iväg mot Vinchi (vet inte riktigt hur det stavas men wtf) Där det blev en mjölkdrink och OMG jag kom på mitt i allt att det inte brukar gå ihop sig mellan mig och mjölkdrinkar. Fast jag tror att det var tack vare sällskapet som fick mig att bara svepa i mig det :)  Det blev till att springa runt lite på stan fram och tillbaka för att alla ville lite olika men i slutändan kom v äntligen fram till Träggårn. Underbara Träggårn höll standarden med musiken och man kunde som vanligt bara släppa loss till gamla och nya favoriter. Träffade på massa folk som man inte sett på ett tag, vissa lite onyktrare än andra haha.

Var inte alls så full igårkväll och det var jävligt skönt att kunna känna att man kunde ha riktigt kul ändå. Behövs inte så mycket alkohol när Alex spexar runt som hon gör och när Lisen är på hugget på dansgolvet XD

Tackar mina tjejer för underbar utekväll och jag är glad att vi tog Borås istället.........för den här gången :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0