Hej kära LEDIGA onsdag :)

Hejsan alles,

Igår blev det dunder och kalas hemma hos chatûe Tobbe&Mami. Tobbe som fyllde år, vilken ålder säger jag inte, firades med kräftor, paj och tårta. Släkten som var där bestod av Bertil, Monica och Ingegerd :) Jag har i några dagar sett fram emot årets första kräftor och varit jätteglad att äntligen få påminnas av smaken som jag inte känt på ett år....trodde jag haha Vi hade tydligen vid maj månad, på Joshuas kalas också ätit kräftor, så all denna förväntan var påhittad från min egna psykiska sida :P

Lollo och jag lekte lite fotomodeller ute på en fotbollsplan och hade en mysig nightwalk tillsammans. Idag så är jag ledig och det nlir Göteborg med Gittens, Therese och Ella. Vi ska få det jättemysigt med shopping, lunch och skvaller i sikte :P Nu måste jag verkligen gå, men passar på att hälsa Michael lycka till på jobbet idag då de har premiäröppning av butiken, so Good Luck :)


Con grats Tobbe!!!

La familia, lite av den iaf

Lilasyster :)

Syskon, i love

Tårtan höll på att brinna upp :P


Kommentarer
Postat av: Lovisa

härliga bilder brother! :D

2009-08-12 @ 22:28:08
URL: http://verusomuch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0