Första dagen är över....jävligt nöjd!

En bättre födelsedag kunde jag inte haft!

Det var smörgåstårta i morses med besök av mamma och Tobbe. Sedan blev det fortkörning till jobbet, kom inte för sent, och jobbade som ett svin idag men med ett smile ungefär hela dagen :) Många gratulationer på jobbet, och det glädjer mig att se hur många det är man verkligen lärt känna under åren då man får sms, facebook kommentarer, samtal och annat dylikt.

Fick en present av kollegorna, två hundra kronor i presentkort på systemet. Det blev ett snabbt besök där, då jag köpte två flaskor vitt vin till maten jag skulle bjuda hemma på. Visade ivrigt mitt körkort för kassörskan och det blev ett stort grattis från henne :D

På vägen hem från jobbet och systemet blev det ett samtal med Stockholm och det gjorde mig väldigt glad :) Mötte även upp Josefin på vägen och vi gick hem till mig, beställde middag som resulterade i 5 pizzor och en kebabrulle. Tobbe, Mamma och Joshi kom förbi en lång stund och efter lite mat och dryck gick de hem.

Har som sagt haft en helt lagom dag, med mycket glädje och bevis på så många jag tycker om.


Happy Birthday!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vår 20-åring....

tack för igår!!!! Fick presentkortet nu, skickar den till dig efter vi gått ut med lea!! pusskramen

2009-08-20 @ 08:43:34
Postat av: R

Grattis i efterskott!!

2009-08-22 @ 10:36:55
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0